Top
Veel Gestelde Vragen en Klachten
Wat zijn de kosten van verzenden?

Voor Nederland rekenen wij per pakket tot 10 kg € 4.99
Voor Europa rekenen wij per pakket tot 2 kg € 7.99
Dit zijn verlaagde tarieven speciaal voor u.
Andere bestemmingen en volumes? mail even.

Hoelang duurt verzending?

Wij streven ernaar; bestellen op werkdagen voor 17.00 uur; de volgende dag in huis.
Bestellen in het weekend ( zaterdag en zondag) dinsdag in huis.
In principe 1-3 werkdagen.

Als ik iets laat verzenden via Pakje Gemak van Postnl?

Dit duurt net zolang als een gewoon pakket, alleen ligt het op
het dichts bijzijnde  Postagentschap of Agentschap naar keuze.
Men krijgt een mailtje als pakket opgehaald kan worden en waar.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Uw gegevens worden na aflevering door ons van PC gehaald en zijn
dus niet meer traceerbaar.

Hoe handelen bij een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Mail info@dastrading.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 4 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (spywebshoposs) bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

Hoe te handelen bij een defect?
Stuur een mailtje naar ons via info@dastrading.nl met uw probleem,
wij geven dan aan wat het kan zijn en of het product retour moet.
Dit hopen wij snel te kunnen afhandelen ; geen rep. mogelijk= in de
meeste gevallen nieuwe, natuurlijk binnen garantie termijn van 12 maanden.


Kunnen wij u telefonisch bereiken?

Nee, helaas, ivm bijna niet kunnen spreken is dit haast onmogelijk.
Maar wij zijn via mail goed bereikbaar.